Rzeczy (nie)stworzone

Naming, czyli jak wymyślić dobrą nazwę

Naming, czyli jak wymyślić dobrą nazwę

O procesie tworzenia i cechach charakterystycznych

Przeczytaj
20 Października
Storytelling i jego wsparcie dla sprzedaży
jak zaplanować kampanię marketingową

Jak zaplanować kampanię marketingową w sieci?

Interenet to bardzo wygodne medium, z którego aktywnie korzysta większość społeczeństwa na całym świecie. Czy jest to też dobre miejsce na reklamę?

Przeczytaj
13 Września
Niewykorzystane możliwości znanych narzędzi reklamy

Niewykorzystane możliwości znanych narzędzi reklamy

Projektowanie stron www, prowadzenie fanpage na Facebooku i inne...

Przeczytaj
13 Sierpnia
KofH recenzuje

'Google Analytics dla marketingowców' - recenzja

Tym razem pod lupę wzięliśmy książkę Martyny Zastrożnej o Google Analytics.

Przeczytaj
11 Sierpnia
Jak przeprowadzić skuteczną kampanię Adwords?

Jak przeprowadzić skuteczną kampanię Adwords?

Nie wyrzucaj pieniędzy w błoto, przeprowadź skuteczną kampanię reklamową.

Przeczytaj
03 Sierpnia
Crowdsourcing - mądrość jest w tłumie

Crowdsourcing - mądrość jest w tłumie

Do czego i jak wykorzystać zbiorową inteligencję?

Przeczytaj
28 Lipca
tworzenie stron www Kraków

Firmowa wizytówka w sieci

Zadbaj o miejsce swojej firmy w internecie

Przeczytaj
09 Lipca
O ROI słów kilka

O ROI słów kilka

Mierzenie zwrotu z inwestycji, czyli właściwie co?

Przeczytaj
07 Lipca
pozycjonowanie stron

Im wyżej tym lepiej!

Zadbaj o dobrą pozycję swojej strony internetowej

Przeczytaj
05 Lipca
KofH recenzuje - „Copywriting. Jak sprzedawać słowem”

KofH recenzuje - „Copywriting. Jak sprzedawać słowem”

Wszystko o czym początkujący copywriter wiedzieć powinien.

Przeczytaj
26 Maja
Nowe trendy, nowa rzeczywistość, nowe media w public relations

Nowe trendy, nowa rzeczywistość, nowe media w public relations

Jak świat nowych mediów zmienił dotychczasowe zasady w public relations i co to oznacza w praktyce?

Przeczytaj
12 Maja
Kolor w reklamie - Czerwony

Kolor w reklamie - Czerwony

Kolorystyka wykorzystana w reklamie silnie oddziałuje na odbiorców. Jego magia jest często niedoceniana nie tylko przez konsumentów, lecz również przez zleceniodawców przekazów reklamowych. Dlaczego tak się dzieje?

Przeczytaj
09 Maja
Dbanie o wizerunek marki, czyli Search Engine Reputation Management

Dbanie o wizerunek marki w sieci, czyli SERM

Jak zbudować dobry wizerunek w Internecie?

Przeczytaj
29 Kwietnia
Czy PR przekłada się na pieniądze?

Czy PR przekłada się na pieniądze?

Czy efektywność PRu można fizycznie zmierzyć? Jaki jest sens prowadzenia działań z zakresu public relations i kiedy należy rozpocząć komunikację z otoczeniem?

Przeczytaj
28 Kwietnia
Dwa oblicza Personal Brandingu

Dwa oblicza Personal Brandingu

Dbanie o własną markę i renomę stało się czymś niezbędnym i zupełnie naturalnym we współczesnym świecie. Gdzie tkwi granica między dbałością o dobre imię, a niewysublimowanym lansem?

Przeczytaj
22 Kwietnia
5 zasad marketingu, które pozwolą wygrać w biznesie

5 zasad marketingu, które pozwolą wygrać w biznesie

Dlaczego wygrywają Ci, którzy mają zasady i jak powinny brzmieć te, które prowadzą wprost na szczyt?

Przeczytaj
14 Kwietnia
Treści wizualne w Content Marketingu

Treści wizualne w Content Marketingu

Czym są treści wizualne i w jaki sposób odnoszą się do content marketingu?

Przeczytaj
28 Lutego