Kampanie AdWords
Linki sponsorowane wyświetlają się ponad naturalnymi wynikami wyszukiwania, a także ich prawej stronie. Jeśli zależy Ci na czasie, nie chcesz czekać na efekty działań pozycjonerskich dzięki AdWords możesz natychmiast zająć czołowe pozycje w Google, a zapłacisz wyłącznie za unikalne odwiedziny Twojej strony, nie za wyświetlenie reklamy.
Zalety linków sponsorowanych
- Możliwość kontrolowania budżetu reklamowego i elastycznego dopasowywania stawek za kliknięcie
- Możliwość ścisłego dopasowania słów kluczowych - reklama wyświetli się tylko wówczas, kiedy internauta wpisze wybraną przez Ciebie frazę
- Kierowanie reklam można dokładnie zdefiniować - reklama może objąć zasięgiem cały kraj, dany region lub jedynie miasto, w którym prowadzisz swoją działalność
- Również czas kiedy wyświetlana jest reklama możesz dopasować ściśle do specyfiki branży. Ty decydujesz w jakie dni i godziny reklama jest wyświetlana
- Stała kontrola nad prowadzonymi działaniami reklamowymi i możliwość szybkiego reagowania na wyniki kampanii
Zakres naszych działań
Jesteśmy specjalistami w prowadzeniu kampanii linków sponsorowanych. Skonfigurujemy Twoją kampanię odpwiednio definiując jej parametry, stworzymy skuteczne treści reklam i będziemy na bieżąco kontrolować efekty. Po zakonczeniu kampanii podsumujemy jej efekty i dostarczymy Ci szczegółowy raport z jej skuteczności.
Dla kogo jest Google AdWords?
Linki sponsorowane to doskonałe rozwiązanie dla przedsiębiorców, którzy chcą w szybki sposób zaistnieć w Internecie. Kampania reklamowa w Google AdWords różni się od pozycjonowania tym, że jej efekty możesz odczuć niemal natychmiast. Zatem jeśli zależy Ci na czasie lub Twoja działalność jest sezonowa Google AdWords będzie najlepszym sposobem na szybkie dotarcie do potencjalnych klientów. Linki sponsorowane sprawdzą się również wówczas, kiedy chcesz rozpocząć pozycjonowanie strony, ale nie wiesz, które frazy kluczowe będą dla Ciebie najbardziej optymalne i przyniosą największy zysk. Przeprowadzając kampanię linków sponsorowanych możesz sprawdzić, w jaki sposób internauci wyszukują Twoich usług, i które ze słów kluczowych są najbardziej opłacalne.