Zapłać za zakupy fanami z Facebooka
W Nowym Jorku otwarty został sklep odzieżowy, w którym można uzyskać rabat, nawet w wysokości 500 dolarów, za posiadanie fanów na platformach społecznościowcyh typu Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, LinkedIn i wielu innych.
Nowojorski butik Swing stworzył ciekawą inicjatywę, skierowaną do użytkowników mediów społecznościowych, w której klient za każde 500 fanów otrzymuje 1 dolara zniżki. Liczba fanów, ze wszystkich portali, jest sumowana w serwerze OnePiece.
Pomysł jest bardzo interesujący. Użytkownicy platform nie ponoszą żadnych kosztów, a wręcz może przynieść im to korzyści finansowe. Dla butiku Swing, sama inicjatywa jest już reklamą. Jeśli pomysł się przyjmie, może być to prosty sposób na pozyskiwanie nowych klientów. Można powiedzieć, że reklama produktów odbywa się samoczynnie. Zadowoleni klienci dzielą się swoją opinią poprzez udostępnianie zdjęć zakupionych produktów. Im więcej użytkownik posiada fanów, tym większy zasięg ma reklama, a skoro dla użytkownika większa ilość zwolenników wiąże się z uzyskaniem większego rabatu, będzie się on starał pozyskać ich jak najwięcej.