Rzeczy (nie)stworzone
Google Zeitgeist 2016
Jak co roku Google zaprezentował zestawienie "Rok 2016 w wyszukiwarce", w którym znalazły się najczęściej wyszukiwane hasła w mijającym roku.
PrzeczytajOficjalnie, nieodwołalnie Chrome bez Flasha
Nie tak dawno pojawiła się nowa, 55 wersja przeglądarki Chrome, która niemal całkowicie przestała wspierać technologię Flash.
PrzeczytajE-booki dostępne legalnie w bibliotekach
Dobra wiadomość dla fanów elektronicznego czytania. Europejski Trybunał Sprawiedliwości potwierdził, że e-booki mogą być wypożyczane w europejskich bibliotekach, tak samo jak książki w wersji papierowej, przy zachowaniu określonych warunków.
PrzeczytajMobile-first czyli szykują się duże zmiany w algorytmie Google
Google szykuje sporą zmianę w mechanizmie indeksowania stron, konsekwentnie stawiając na ideę "mobile first". Jak sama nazwa wskazuje pierwszeństwo w wynikach będą miały serwisy odpowiednio przystosowane do wyświetlania do urządzeniach mobilnych.
PrzeczytajKomunikator od Facebooka z reklamami
Wkrótce użytkownicy Messengera, popularnego komunikatora od Facebooka, w swojej aplikacji zobaczą sponsorowane posty. Część z nich może już miała okazję tego doświadczyć. Zacznijmy jednak od początku.
PrzeczytajAffinity Photo nareszcie w wersji na Windowsa!
Dobra wiadomość dla projektantów i fotografów szukających realnej alternatywy dla oprogramowania ze stajni Adobe.
PrzeczytajInternauci coraz częściej czytają blogi zamiast gazet
Firmowe blogi stają się coraz bardziej popularną formą promocji.
PrzeczytajReklamy typu display warte więcej niż te w wyszukiwarkach
Po raz pierwszy w tym roku wydatki na reklamę typu display przekroczą te z wyszukiwarek.
PrzeczytajInstytut Millward Brown przedstawił prognozy na 2016 rok
Sprawdź najważniejsze trendy dla rynku mediów tradycyjnych i elektronicznych.
Przeczytaj50% internautów w Polsce wie, czym zajmują się vlogerzy
Coraz więcej Polaków wie, jak wygląda praca vlogera.
PrzeczytajLiczba użytkowników internetu mobilnego przekroczy 2 mld
Użytkownicy coraz chętniej korzystają z sieci przy użyciu smartfonów
PrzeczytajPowody, dla których dzielimy się treściami online
W internecie najchętniej dzielimy się treściami, które mogą wywołać czyjś uśmiech.
PrzeczytajFacebook planuje nową funkcję - podział na kategorie tematyczne
Dzięki niej łatwiej będziemy mogli odnaleźć interesujące nas treści na Facebooku
PrzeczytajPrawie 80% Polaków korzysta z internetu, jakie strony odwiedzają
Google na pierwszym miejscu, za nim Allegro i YouTube.
PrzeczytajPokolenie Z - jacy są ci młodzi ludzie
Jakie działania marketingowe podejmować, by dotrzeć do pokolenia Snapchata?
PrzeczytajSocial media – prognozy na 2016 rok
Jakie zmiany, zdaniem marketerów, przyniesie rok 2016 w mediach społecznościowych
PrzeczytajJakie działania najlepiej wpływają na budowanie marki?
Zdaniem amerykańskich badaczy, aby odnieść sukces na tym polu, trzeba inwestować w CSR, media społecznościowe oraz budowanie zaufania.
PrzeczytajWyszukiwarka DuckDuckGo stopniowo zyskuje popularność
Co wybierają internauci zamiast Google?
PrzeczytajDlaczego nie kupujemy w Internecie?
Co sprawia, że część Polaków nie chce kupować w sieci?
PrzeczytajCzy e-mail marketing ma jeszcze potencjał?
Zdaniem wielu badaczy firmy nie doceniają potencjału e-mail marketingu.
PrzeczytajKim są klienci 2.0?
Wymagania klientów wobec e-sklepów są coraz wyższe i wciąż rosną.
PrzeczytajOpinie na Facebooku dobrym źródłem informacji dla kupujących
Internauci coraz częściej przed dokonaniem zakupu czytają opinie na temat produktów na Facebooku.
PrzeczytajJak wygląda marketing i PR w polskich firmach – wyniki badania
Według niedawno przeprowadzonych badań polskie firmy nie wykorzystują potencjału działów marketingu i PR-u w swoich firmach.
PrzeczytajPolacy pozytywnie nastawieni do nowych technologii
Prawie połowa Polaków uważa, że nowe technologie mogą im przynieść korzyści.
Przeczytaj2016 - rokiem reklamy internetowej
Wzrastają wydatki na reklamę w Internecie i w przyszłym roku mają przekroczyć wydatki na reklamę telewizyjną.
PrzeczytajSzybkość i wygoda nawigacji podstawami dobrej strony
Internauci nie lubią stron, które są trudne w nawigacji i długo się ładują.
Przeczytaj5-gwiazdkowe recenzje nie wzbudzają zaufania klientów
Zbyt dobre opinie na temat produktów często nie odnoszą zamierzonego rezultatu.
PrzeczytajDzieci i młodzież nie odróżniają reklam od wyników wyszukiwania
Mimo że najmłodsi internauci korzystają z sieci na co dzień, mają problemy z rozpoznawaniem reklam pojawiających się w wynikach wyszukiwania.
PrzeczytajSMS-y nadal są popularną formą promocji
Tradycyjne formy komunikacji, takie jak SMS, wciąż mają się dobrze.
Przeczytaj