Internauci coraz częściej czytają blogi zamiast gazet
Zdaniem badaczy osoby, które korzystają z internetu na co dzień czytają blogi dwa razy chętniej niż prasę papierową. 1/4 z nich stanowią tak zwani „innowatorzy”, którzy interesują się gadżetami i nowinkami technologicznymi i z reguły stają się ich posiadaczami znacznie szybciej niż reszta internautów.
Firmy coraz więcej inwestują we własne media. Najczęściej są to właśnie blogi, ale popularne są również newslettery, konta na Facebooku czy w serwisie YouTube. Stopniowo popularność zyskują także blogi video. Zdaniem wielu specjalistów to właśnie te media będą się najbardziej liczyć w najbliższej przyszłości.
Aby więcej potencjalnych klientów zainteresowało się blogiem, warto więc wzbogacić go o wspomniane treści wideo, które w tym roku są niezwykle popularne. Ciekawy filmik z życia firmy czy krótki komentarz do branżowego wydarzenia z pewnością przyciągną uwagę internautów.
Firmowy blog to dobre rozwiązanie zarówno dla dużych marek, jak i mniejszych firm, które dysponują ograniczonym budżetem. Dzięki przemyślanej strategii i wartościowym treściom mogą bowiem przy jego użyciu skutecznie promować swoje usługi.