Nowy sposób reklamowania się w Google
Nikt nie lubi reklam, głównie dlatego, że kojarzą nam się one z wszędzie zalewającymi nas informacjami, które uważamy za niepotrzebne. A co jeśli reklama będzie pojawiać się dokładnie wtedy, kiedy jej potrzebujemy, dodatkowo będzie dotyczyć produktu, który właśnie chcemy kupić? Wydaje się to niemożliwe?
Google przygotowało nową opcję reklamy, jaką jest TrueView, która polega na wyświetlaniu reklamy produktów z boku filmu, który oglądamy w sieci. Oczywiście mowa tutaj nie o filmie fabularnym, ale o takim przedstawiającym testowanie produktów, czy pokazujących jak coś zrobić.
Bardzo często szukając konkretnego produktu w internecie otrzymujemy szereg zdjęć i filmików, ale żadnych informacji o tym gdzie i za ile taki produkt możemy nabyć. Google znalazło na to rozwiązanie, które powinno się spodobać zarówno sprzedawcom, jak i klientom.
Chcąc kupić przykładowo nowy telefon, oglądając filmik obrazujący jego obsługę, po prawej stronie będzie nam się wyświetlała reklama tego produktu. Klikając w taką reklamę otrzymujemy wszystkie informacje o produkcie, łącznie z miejscem, gdzie możemy go kupić.
Co więcej, często włączamy taki filmik bez zamiaru kupna produktu, ale podczas jego oglądania zmieniamy zdanie i chcemy mieć go już teraz. TrueView jest idealnym rozwiązaniem właśnie w takich sytuacjach.
Wydaje się, że tego typu reklama jest dobra zarówno dla klientów, którzy będą mogli od razu kupić pożądany produkt, jak i dla sprzedawców, którzy swoją reklamę kierują do osób, które są zainteresowane ich produktem, a także dla Google, któremu przedsiębiorcy będą płacić duże pieniądze za możliwość zareklamowania się poprzez TrueView. Jak będzie w rzeczywistości, czas pokaże, ale wygląda na to, że to naprawdę dobry pomysł.