Poczta Polska na YouTube
W celu odświeżenia marki Poczta Polska postanowiła skorzystać z możliwości swojego kanału na YouTube. W sieci na przestrzeni miesiąca pojawiły się dwa spoty i 4 dni temu – trailer trzeciego. Kampania na YouTube, w której bracia Komersowie zachęcają do korzystania z usług Poczty Polskiej nie doczekała się jednak uznania specjalistów od kreowania marki.
Według fachowców od brandingu humor w kampanii oraz zaprezentowane dialogi są nudne, a przekaz całkowicie pozbawiony czytelności. W filmikach nie dowiadujemy się w czym Poczta Polska jest lepsza od konkurencji. Nie wiadomo także co jest dokładnym celem kampanii.
Wspólnym elementem wszystkich spotów i komunikacji Poczty Polskiej na Facebooku, jest jawna chęć dotarcia do młodych ludzi przy pomocy młodzieżowych treści, języka. Pytanie tylko czy Polacy tego właśnie oczekują od Poczty Polskiej. Zdaniem ekspertów, instytucja z prawie stuletnią tradycją powinna kreować się na poważną i godną zaufania, nie wyluzowaną, dopraszającą się uznania młodzieży, firmę.