SMS-y nadal są popularną formą promocji
Choć firmy wciąż ścigają się między sobą, która stworzy bardziej oryginalną i przyciągającą uwagę formę reklamową, okazuje się, że prosty komunikat w formie SMS-a także może być skuteczny.
Mimo ogromnej popularności serwisów społecznościowych Polacy nadal chętnie wysyłają SMS-y. Lubią również otrzymywać wiadomości na temat różnego rodzaju akcji promocyjnych.
Naprzeciw tym preferencjom wychodzą jednak nie tylko przedsiębiorstwa, ale również instytucje publiczne. Aż 90% rodaków uznało, że otrzymana np. od urzędu wiadomość SMS okazała się przydatna. Zadeklarowali oni ponadto, że chętnie otrzymywaliby na swoje telefony komunikaty dotyczące zbliżających się umówionych wizyt w przychodni oraz o zmieniających się, niebezpiecznych warunkach pogodowych.
40% badanych wyraziło chęć otrzymywania SMS-ów informujących o promocjach i rabatach. Największym zainteresowaniem cieszą się takie branże jak odzież, obuwie i dodatki.
Aż 75% ankietowanych chciałoby dostawać wiadomości od swoich ulubionych firm. Jeżeli chodzi o częstotliwość to 43% rodaków zadeklarowało, że takie powiadomienia mogliby otrzymywać raz w tygodniu.
SMSy są również użyteczne dla internetowych sprzedawców. Klienci lubią bowiem odbierać wiadomości na temat planowanej wysyłki czy możliwości odbioru osobistego.