Wiadomości ze świata na Facebooku
Portal społecznościowy Marka Zuckerberga już od dawna nie jest jedynie miejscem spotkań towarzyskich i platformą, na której tylko dzielimy się ze swoimi znajomymi wydarzeniami z naszego życia.
Facebook to również miejsce reklamy i marketingu, a już niedługo stanie się także źródłem najnowszych informacji ze świata. Nowa funkcja ma na celu jeszcze bardziej zwiększyć ruch na stronie.
Według najnowszych informacji Mark Zuckerberg rozpoczął już rozmowy z takimi dostawcami wiadomości jak The New York Times, The Huffington Post oraz National Geographic. Rozmowy dotyczą możliwości bezpośredniego hostingu treści na serwerach Facebooka. Dzięki temu szybszy będzie czas wyświetlania informacji.
Z racji na fakt, że treści miałyby być wyświetlane bezpośrednio na Facebooku, a nie jak do tej pory w formie linków odnoszących do serwisu, w którym umieszczony jest artykuł, Facebook zapewne będzie musiał zapłacić odpowiednią sumę, aby nie byli oni stratni.
Do tej pory popularność Facebooka wynosi 1,3 miliarda użytkowników, jednak nowa funkcja może wpłynąć na jeszcze większe zainteresowanie internautów portalem co przełoży się na wzrost ruchu na stronie, czego skutkiem z kolei będzie większy zarobek Marka Zuckerberga.