Złote Tarasy i kongres Social Media
Osobom odpowiedzialnym za marketing społecznościowy w firmach i agencjach PR, data 30 września bez wątpienia kojarzy się z pewnym warszawskim kongresem. Jego tematyką będą Social Media oraz to ile znaczą one dla promocji w biznesie.
Wydarzenie reklamowane jako święto social marketingowców odbędzie się w Złotych Tarasach, goszczących wiele tego typu konferencji. W trakcie całego dnia wykładów omówione zostaną najnowsze trendy i przyszłość, jaka się maluje przed Social Media, w kraju i zagranicą. Dowiemy się więcej o sposobach pomiarów skuteczności kampanii marketingowych oraz o celach biznesowych. Ustalanie celów to bardzo ważna czynność, wykonywana w fazie koncepcyjnej każdej kampanii. Usłyszymy jak unikać trudnych komentarzy i jak na nie reagować. Zademonstrowane zostaną również narzędzia, które powinny znaleźć się w arsenale każdego specjalisty ds. SM.
Kongres to niewątpliwa okazja do wymiany doświadczeń i nawiązania nowych i owocnych kontaktów biznesowych. Każdy specjalista SM może zostać partnerem wydarzenia i zaprezentować swoje spostrzeżenia oraz ofertę podczas krótkiej prelekcji. Dla osób chcących poznać Social Media od podszewki, przygotowywany jest poradnik z cechami dobrej agencji marketingowej.
Cena udziału w kongresie jest na razie objęta promocją i do końca sierpnia wynosi 449 zł netto. Organizatorzy na ten moment nie podają ani ceny biletów we wrześniu, ani dokładnej informacji o programie konferencji czy prelegentach.