Rzeczy (nie)stworzone

Google wyprzedza Apple

Google wyprzedza Apple

Według rankingu BRANDZ, Google jest więcej warte niż Apple. Dlaczego?

Przeczytaj
21 Maja
Chiny wykradają amerykańską myśl techniczną?

Chiny wykradają amerykańską myśl techniczną?

USA oficjalnie oskarżyło Chiny o cyberataki na amerykańskie przedsiebiorstwa.

Przeczytaj
20 Maja
„Hejt” w social mediach - paść ofiarą własnego szyderstwa

„Hejt” w social mediach - paść ofiarą własnego szyderstwa

Krytyka w internecie. Zbyt spersonalizowana, czy po prostu okrutna?

Przeczytaj
19 Maja
Jak social media mogą pomóc naszej firmie?

Jak social media mogą pomóc naszej firmie?

Zostań zauważony w sieci dzięki mediom społecznościowym.

Przeczytaj
18 Maja

Design is what you do when you want to express yourself.

---  Autor nieznany

17 Maja
TrendBook 2014, czyli trendy, które powinieneś poznać

TrendBook 2014, czyli trendy, które powinieneś poznać

Analiza trendów nadchodzącego roku by Natalia Hatalska.

Przeczytaj
16 Maja
Nietrafiona aktualizacja Facebooka

Nietrafiona aktualizacja Facebook'a dla iOS

Jak odszukać posty znajomych w całej masie linków sponsorowanych?

Przeczytaj
15 Maja
Autonomiczne samochody przyszłością motoryzacji?

Autonomiczne samochody przyszłością motoryzacji?

Kierunek rozwoju światowej motoryzacji.

Przeczytaj
14 Maja
(Nie)za duże smartfony

(Nie)za duże smartfony

Konsumenci kupują coraz większe smartfony.

Przeczytaj
13 Maja
Nowe trendy, nowa rzeczywistość, nowe media w public relations

Nowe trendy, nowa rzeczywistość, nowe media w public relations

Jak świat nowych mediów zmienił dotychczasowe zasady w public relations i co to oznacza w praktyce?

Przeczytaj
12 Maja

Całe nasze życie to działanie i pasja. Unikając zaangażowania w działania i pasje naszych czasów, ryzykujemy, że w ogóle nie zaznamy życia.

---  Herodot

10 Maja
Kolor w reklamie - Czerwony

Kolor w reklamie - Czerwony

Kolorystyka wykorzystana w reklamie silnie oddziałuje na odbiorców. Jego magia jest często niedoceniana nie tylko przez konsumentów, lecz również przez zleceniodawców przekazów reklamowych. Dlaczego tak się dzieje?

Przeczytaj
09 Maja
SEO w białym kapeluszu, czyli o pozyskiwaniu linków

SEO w białym kapeluszu, czyli o pozyskiwaniu linków

Marketing internetowy, a co za tym idzie SEO, nieustannie się rozwija. Specjaliści, zajmujący się tą dziedziną na co dzień, stale ze sobą konkurują, by osiągnąć cel - dotrzeć na szczyt wyników wyszukiwania.

Przeczytaj
08 Maja
ZizzAp - wirtualna przymierzalnia dla szczupłych

ZizzAp - wirtualna przymierzalnia dla szczupłych

Zakupy online cieszą się coraz większą popularnością. Czy ZizzAp sprawi, że dotąd nieufni wobec e-sklepów, przeniosą się do Sieci?

Przeczytaj
07 Maja
Copywriter płakał jak pisał - hasła promujące Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Krakowie

Copywriter płakał jak pisał - promocja igrzysk w Krakowie

Gorący temat referendum wciąż wrze. My przyglądamy się plakatom i hasłom promującym.

Przeczytaj
06 Maja
 Asertywny projektant – o nieskończonym wnoszeniu poprawek.
Poważne problemy Twittera

Poważne problemy Twittera

Jeden z największych serwisów społęcznościowych na świecie w tarapatach.

Przeczytaj
03 Maja

Najważniejsze w życiu to mieć odwagę porwać się na coś, na co nie jesteśmy gotowi. Albo nauczycie się robić rzeczy, o których nawet nie myśleliście, że moglibyście umieć, albo poznacie swoje ograniczenia.

---  Marissa Mayer

02 Maja
RWD przyszłością bankowości mobilnej?

RWD przyszłością bankowości mobilnej?

O tym jak RWD stało się nadzieją dla bankowości mobilnej.

Przeczytaj
30 Kwietnia
Dbanie o wizerunek marki, czyli Search Engine Reputation Management

Dbanie o wizerunek marki w sieci, czyli SERM

Jak zbudować dobry wizerunek w Internecie?

Przeczytaj
29 Kwietnia
Czy PR przekłada się na pieniądze?

Czy PR przekłada się na pieniądze?

Czy efektywność PRu można fizycznie zmierzyć? Jaki jest sens prowadzenia działań z zakresu public relations i kiedy należy rozpocząć komunikację z otoczeniem?

Przeczytaj
28 Kwietnia
Losy Google+ pod znakiem zapytania?

Losy Google+ pod znakiem zapytania?

Swoją karierę w Google zakończył Vic Gundotra – prekursor Google+

Przeczytaj
26 Kwietnia

The artist who aims at perfection in everything achieves it in nothing.

---  Eugene Delacroix

25 Kwietnia
Osobowość się sprzedaje - ludzka twarz marki

Osobowość się sprzedaje - ludzka twarz marki

Nadawanie markom archetypów pomaga w ich popularyzacji i zwiększa konkurencyjność. Dlaczego?

Przeczytaj
24 Kwietnia
Facebook chroni użytkowników? Odrzucono 85% wniosków o udostępnienie danych Polaków.

Odrzucono 85% wniosków o udostępnienie danych

Dane z porali społecznościowych są skarbnicą wiedzy na temat życia prywatnego ich użytkowników. Zdają sobie z tego sprawę sądy i agencje rządowe na całym świecie, które coraz częściej zgłaszają się do Facebooka z prośbą o udostępnienie potrzebnych informacji.

Przeczytaj
23 Kwietnia
Dwa oblicza Personal Brandingu

Dwa oblicza Personal Brandingu

Dbanie o własną markę i renomę stało się czymś niezbędnym i zupełnie naturalnym we współczesnym świecie. Gdzie tkwi granica między dbałością o dobre imię, a niewysublimowanym lansem?

Przeczytaj
22 Kwietnia
Życzenia świąteczne od Zespołu KofH

Wesołych Świąt!

Najlepsze życzenia świąteczne od Zespołu Kingdom of Heaven.

Przeczytaj
18 Kwietnia

Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia.

---  Albert Einstein

17 Kwietnia
HTML5 i CSS3 dla początkujących za darmo

HTML5 i CSS3 dla początkujących za darmo

Zbiór wszystkiego tego co początkujący koder HTML i CSS wiedzieć powinien.

Przeczytaj
16 Kwietnia
Darmowy Office Online już czeka w Chrome Web Store

Darmowy Office Online już czeka w Chrome Web Store

Office Online w Chromie zadośćuczynieniem za porażki Windowsa 8?

Przeczytaj
15 Kwietnia